Sunday 1 May 2011

about him

lalala ~


meh cneh ak story about him , sepa lae law bkn org yg ak syg hhe . dea neh sukak mara ==' mank hobi nya la mra neh . ak sla ckit trus melenting mcm macek2 btul bh hha . dea pling tak suke bila sy rpat2 ma lelaki , pntang ny tuh hha , pa lae law dea sngka ak kontek2 ma ex kuh , huh dtg king kong ny tuh hha , p'ktaan yg slalu ak dgr dr mlut ny "oke laa , teda mud trus bh , ksi blek la ne sim ma c bula , bgus tdur" neh laa , msak suda ak ma prngai ny neh hha . snang d pjuk , tp law mara btul suda huh pnya laa susa mok mmjuk cm budak2 bh ==' hm dea neh rentak ny sak mok d ekut , keras kpala ! nda pndai dgr ckp , kdang2 sak hhe . besa laa ank prtma kn , ego pnya la tnggi fuhh ._. nseb sy neh jnis yg ngalah sak hhe . kdang2 prgai ny neh menyakit kn ati je , law ak mara , ekut jg dea mara , ndatw sepa mok pjuk bh , last2 mst ak gak yg pjuk dea ! trep mnja kn , suaa laa tua suda haha . pa lae mok story yaa ? hehe . my asben neh law dtg rndu nya , trus gtek2 haha , trus memeluk laa , suka mnta tium hehe . tp sy pling suka tium dea hehe :DD hm , gaya ny pling ak nda suka law late rep nda kstw org , bkin basatt btul bh ! huh . papun , sy syangggg sngt2 ma dea (: hehe . muah ! muah ! muah !

Mok tnuk c kuat mara tuh ? mcm macek2 haha . neh laa dea c tapujek hha ;



i write , u read (:

No comments:

Post a Comment

lepas bca deamdeam (:

segala benda yang ada dalam blog ni adalah hak milik NUR AISYAH MUHAMMAD :p